wtorek, 2 grudnia 2014

Rozdział 3 cz.2

WAŻNA NOTKA POD ROZDZIAŁEM
---
- Danell, Twój ojciec. On był szefem gangu, naszego gangu. Zastanawiałaś się kiedyś dlaczego Twój tata umarł?
- No...
- Nie przerywaj! Został postrzelony. Przed swoją śmiercią przekazał władzę Harremu. Miał rządzić póki nie znajdziemy jego córki, która ma przejąć dowodzenie. Mówiąc córka, mam na myśli Ciebie. Jednak problem w tym, że: Ja, Harry, Niall, Louis, Liam to nie cały skład... Był jeszcze Patrick, Jack, James i Alex. Oni, z nami rywalizują, bo Patrick, jego chrześniak, a Twój kuzyn uważa, że władza należy się jemu, bo on jest spokrewniony z Twoim ojcem. Jednak Danell faworyzował Harrego, z nas wszystkich, bo był i jest on najlepszy w takich sprawach.
- I myślicie, że ja w to uwierzę?
- Danell o tym pomyślał, dlatego napisał Ci list.
Louis podał mi kopertę.
Otworzyłam ją:

Kochana Madison...

Zapewne teraz, któryś z moich chłopaków dał Ci ten list. 
Wiem, że jest to dla Ciebie trudne, ale zaufałem Ci i wiem, że sobie dasz radę...
Pamiętam jak byłaś mała i zawsze robiłaś z koca ring i chciałaś się ze mną bić.
Chciałbym, żebyś została ''dowódcą'' mojego gangu. To jest Twój wybór i Twoja wola,
ja do niczego nie mogę Cię zmuszać. Ale pamiętaj, że to Ciebie wyznaczyłem i w każdej
chwili możesz zmienić zdanie...
                                                                                                   Kocham
                                                                                                            Twój Tata <3

Powstrzymując łzy spojrzałam na chłopaków...
- I jak?- spytał lokowaty
- Przykro mi ale nie dam rady- powiedziałam i z płaczem uciekłam na górę...
---

Cześć kochani!
Przepraszam, że tak długo nie dodawałam rozdziału, ale już po prostu nie wyrabiam. Szkoła, nauka, sprawdziany itp.
Jednak chcę wziąć się za tego bloga. Na sam początek rozdziały będą dodawane 20 dnia, każdego miesiąca (co miesiąc). Ten rozdział zastąpił listopad, więc teraz w grudniu też się pojawi :D

2 komentarze:

  1. świetny rozdział . i fajny pomysł z tym dodawaniem rozdziału . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękiii Ciii ;3
      I THANK YOU że komentujesz :D
      Nawet nie wiesz jak to motywuję :*

      Usuń