sobota, 4 października 2014

Prolog + Ważna notka

WAŻNA NOTKA POD ROZDZIAŁEM!!!

***

                  Harry
Mówią, że jestem wrednym skurwysynem. 
Nie wątpię...
Jednak historię mojego życia mało kto zna,
a nie znając jej przyczepi się wszystkiego nie wiedząc dlaczego tak jest.
Ludzie osądzają po pozorach, tak się zmienił świat. Przez życie nauczyłem się jednego: UFAJ TYLKO PRAWDZIWYM PRZYJACIOŁOM. A w moim przypadku, Louis, Niall, Liam. A Zayn... Niekoniecznie...

***
                  Madison
Wszyscy mówią, że życie mam idealne...
Ale nie, prawda jest taka, że nie.
Może i mam wszystko podane na tacy, ale brakuje mi najważniejszych części życia:
Miłości
Rodziców
I przyjaciół
Cierpliwie czekam, aż moje życie zacznie się rozwijać, ale takiego obrotu spraw się nie spodziewałam.... 

~~~

Hejoo :*
Kolejny raz, blog został oddany w ręce innej osoby, jednak Cherry została, aby w razie awarii mogła pomóc :) Ja jestem ♥ PinkSky ♥ , a dokładnie to Klaudia. W grudniu (12) kończę 17 lat. Nie będę się za bardzo rozpisywać, jednak napiszę parę spraw organizacyjnych dotyczących tego bloga.
Rozdziały będą dodawane w poniedziałki wieczorem.
Historia będzie miała tą samą fabułę tylko trochę przemienioną.
Usunęłam wszystkie posty, bo uważam, że łatwiej napisać nowe, niż wszystkie po kolei poprawiać/zmieniać na moją historię.
Na bloga zaplanowałam 3 części, jednak z czasem ilość może się zmienić. 
LICZE NA WASZE KOMENTARZE
Jak widzicie zmienił się również wygląd bloga... Nie wiem czy Wam się taki spodoba, jednak myślę, że nie jest taki zły ;D
Nie będę już Was zanudzać tym moim gadaniem, i pozwolę Wam zjechać w dół i napisać opinię o prologu ;)
♥ PinkSky ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz